Upravit stránku

Společnost vznikla v roce 1991 a to sloučením dvou fyzických osob, které měli v této době samostatné činnosti.

  • ing. Albert Prouza: nar. 6.12.1940, absolvent vysoké školy stavební ČVUT Praha obor architektura a pozemní stavby
  • Petr Sochůrek: nar. 6.2.1951, absolvent SPŠS - TZB a následně postgraduálního studia výstavby a projektování plynovodů.

Tito dva zakladatelé jsou současně majitelé a jednatelé společnosti. Na přelomu let 1992 a 1993 bylo vybudováno současné sídlo společnosti v Říčanech.

Systém řízení jakosti:

Certifikát č. 3009/051 – 08 / SMJ-S2 dle ČSN EN ISO 9001:2001a rozšířena o certifikát na jakost při tavném svařování kovových materiálů dle ČSN EN ISO 3834-2.

Vymezení působnosti: výstavba trubních vedení všech tlaků a dimenzí, vč. prací souvisejících, opravy a údržba plynovodu.

Struktura podniku:

Podnik má sídlo a jedinou provozovnu v Říčanech. Pracovní doba je rozvržena do nerovnoměrného režimu pracovní doby pro vyrovnávací období 26 týdnů dle § 84 Zákoníku práce.Vždy na další období 26 týdnů je vypracován nový režim. Režim vychází z 8 hodinové týdenní pracovní doby. Je vypracována směrnice, podle které je přesně vymezena pracovní doba a přestávky v práci.

Certifikát GAS s.r.o. o shodě prováděných procesů organizace pod číslem 0195/2010 v rozsahu  G-S5, P3, O2  -  "Montáž a opravy plynovodů a plynovodních přípojek z oceli v otevřených výkopech o světlostech bez omezení a provozním přetlaku bez omezení; montáže a opravy plynovodů a plynovodních přípojek z PE v otevřených výkopech o průměru bez omezení a provozním přetlaku bez omezení; speciální technologie navrtávání potrubí a uzavírání průtoku plynu prováděné technologií hrdla a celoobkružující tvrovky na plynovodech pod přetlakem" s platností do 12. 05. 2022.

Vydal HSE: Petr Sochůrek
Schválil jednatel: Petr Sochůrek, Ing. Albert Prouza
Dne: 25.9.2016

Politika kvality

  1. Zákazník musí mít důvěru ve stabilní kvalitu námi dodávaných výrobků  a služeb.
  2. Naším cílem je spokojený zákazník. Jsme otevřeni veškerým přáním a požadavkům našich zákazníků.
  3. Ve všech fázích realizace zakázky uplatňujeme prevenci vad před jejich odstraňováním.
  4. Optimálních výsledků dosahujeme výchovou, přípravou a motivací všech pracovníků.  Výběr nových zaměstnanců provádíme podle kvalifikace a odborných schopností, znalostí a praktických zkušeností.
  5. Kvalita námi prováděných činností a poskytovaných služeb má v naší firmě hlavní  a nejvyšší prioritu. Je základním prvkem procesu řízení zakázky a všech jeho fází od průzkumu trhu až po záruční ukončení celé zakázky. Kvalita naší produkce je rozhodujícím faktorem ovlivňujícím spokojenost zákazníků a vytváření dobrého jména firmy. Z uvedených důvodů kvalitu ve firmě trvale sledujeme, hodnotíme a dokumentujeme.
  6. Naším cílem je vždy dosáhnout shodu s požadavky normy ISO 9001:2009. Zavazujeme se k plnění požadavků normy, trvalému zlepšování a zvyšování efektivnosti celého systému managementu kvality.

Vydal PV: Petr Sochůrek
Schválil jednatel: Petr Sochůrek, Ing. Albert Prouza
Dne: 1.9.2016

Nahoru